Gevraagd: office manager/receptioniste/management assistente

Opdrachtgever

GEVERS IT

Gemeente

Milsbeek

Vakgebied

Management

GEVERS verkoopt en implementeert Visma en Elvy software en levert consultancy- en detacheringsdiensten in de sectoren Handel en Industrie, Transport en Logistiek, Accountancy en Automotive.

GEVERS vraagt voor 24 uur in de week (maandag, woensdag en vrijdag)  een office manager / management assistent.

Denk niveau: MBO + / HBO –

Heeft u een office manager/receptioniste/management assistente tijdelijk over en passen onderstaande taken bij deze persoon?

  1. Het 1e aanspreekpunt onze klanten en een echte relatiebeheerder die zelfs via de telefoon een echte “klik” kan maken. Ook internationale klanten (Engels en Duits).
  2. Tickets aanmaken / toekennen aan medewerkers
  3. Data management (bijhouden van bedrijven en contactpersonen) + verbeteren van database
  4. Remote afspraken plannen (Teams)
  5. Licenties aanvragen
  6. Licenties invoeren en uitleveren
  7. Nabellen openstaande offertes

Laat het weten aan Karen of Ben van het Talentenburea

u. Wij verbinden u graag met dit bedrijf.